Drobtinice življenjskega vsakdana

Miklavž, Božiček, Dedek Mraz. Kaj to pomeni meni, muslimanu?

December, čas obdarovanj in veseljačenja, je primeren tudi za introspekcijo. Za to, da se vprašaš, kaj ti to pomeni, kako se te ta čas dotakne. Kaj ti, kot muslimanu, pomenijo Miklavž, Božič, Novo leto.

Če do novembra gojim določene zamere, ki izvirajo iz preteklih življenjskih izkušenj, in na njega zvalim vso krivdo moje nedejavnosti na blogu, pa tega ne morem narediti decembru. Za slednjega me veže precej lepih in norih življenskih dogodkov. Ne na zadnje, decembra se začenja zima, meni precej ljub letni čas. In res ne na zadnje, decembra se začne obdobje mojega horoskopskega znamenja.

Danes pa bom december pogledal malo drugače. Pustil bom po strani nakupovanja, veseljačenje ob kuhanem vinu, pohajkovanja po okrašenih trgih in ulicah, slalome med stojnicami, božičkovanja, prednovoletne zabave. Decembra bi se rad dotaknil v eni drugi luči. V luči okolja iz katerega izhajam in okolja v katerem živim. Sta različna. Logično.

Premišljujem o tem kaj meni, muslimanu, pomeni december? Kaj mi pomeni Miklavž, kaj Božiček, kaj Dedek Mraz? Meni osebno nič. Pravzaprav, prva dva nič, Dedek Mraz je pa zakon. Seveda. Saj sem ob njem odraščal. Kot muslimanu mi katoliški svetniki (Miklavž) ne pomenijo ničesar. Božič tudi ne. Super. Če si sam. Če okrog sebe nimaš družine, če nimaš prijateljev, če nimaš socialne mreže. Če si izven vsega, potem ti itak nič ne pomeni. In tudi ti pomeniš ravno toliko - nič. Če si sam je zgodba lahko črno-bela. Lahko je tudi samo črna. Če pa imaš družino, prijatelje, znance, če si navsezadnje socialno bitje, potem je zgodba drugačna. Barvna.

Če pa imaš otroka ali otroke, potem pa je to neki drugi svet. In v tem svetu ne premišljuješ kaj to pomeni tebi, premišljuješ kaj to pomeni tvojem otroku. V kontekstu katolištva in muslimanstva to otroku prav tako ne pomeni ničesar. Za mojega otroka jaz nisem musliman, za njega sem oče. Oče, ki na otroka prenaša očetovsko ljubezen, ki bo, ko bo čas za to, prenašal tudi vrednote, ki ga ima rad in v katerem otrok vidi varnost in zaščito. In v tem kontekstu je pogled na Milkavža & co. drugačen oz. specifičen.

Čas obdarovanja je tesno povezan s predstavami o tem, da je otrok bil priden. Otrok, ker je bil dober, pričakuje darilo. Tako funkcionira družba v kateri živim, del katere sem, del katere želim biti. Zdaj, ali sem jaz, musliman, v imenu muslimanstva, za katoliški praznik pripravljen otroku odreči darilo in mu na ta način sporočiti “da ni bil priden”? Nisem. Ali sem v istem imenu in za isti praznik pripravljen otroku odreči darilo, ko pa vsi njegovi vrstniki darila dobijo, in ga na ta način stigmatizirati? Nisem. Ali sem jaz zaradi tega manj musliman? Ne. Verjamem celo, da sem bolj. Ali na ta način pozabljam na svoje korenine, svojo vero? Ne. Še naprej sem ponosen na njih. A nisem pripravljen stigmatizirati otroka s stvarmi, ki jih ne razume. Čas za vrednote in resne teme vsekakor pride, a ta zdaj ni pomemben.

Zaradi tega moj otrok ne bo “v imenu višjih ciljev” dobijal sporočil “da ni bil priden” in “da je drugačen”. Še več, glede na to, da je mama Slovenka oče pa Bosanec, bo najin otrok imel “praznike+” in “darila+”. In ta mesec je prav natrpan. Miklavž, Kurban bajram, Božič, Novo leto.

In čeprav meni, muslimanu, ti prazniki ne pomenijo ničesar, sem včeraj veselo pohajkoval med poličkami v želji, da bi našel kaj primernega za družinske člane. In čeprav mi to ne pomeni ničesar, bom z drago razpredal o tem kaj kupiti drugim družinskim članom, koliko denarja porabiti v ta namen. In čeprav mi to ne pomeni ničerar, bom vesel daril, ki jih bom dobil. In čeprav mi to ne pomeni… ja, pa kaj še.

Safet Ali-beg

 

41 komentarjev

  1. rbrndusic 6.12.2007 ob 13:23 rbrndusic

    Odlično napisano! Meni kot židu se prav tako postavljajo vprašanja tega tipa. Še huje mi pa je bilo kot otroku, ko sem ćez božične praznike večinoma strmel nekam v prazno, ko so vsi skakali okrog jaslic, daril in ostalega… Zdaj je malo lažje, ker je stigma toliko manj očitna.

  2. kontrabat 6.12.2007 ob 14:38

    dober zapis

  3. kr neki 6.12.2007 ob 14:39

    Pa koga briga,mej svoje praznike, naše pa pust pri miru in ne razpravljaja o tem, ker te tega nihče ni prosil!

  4. seal 6.12.2007 ob 14:39

    vedno me pritegne vse kar je povezano z islamom pa ceprav sem katoliske vere..ne znam opisat kako me kakrsnokoli pisanje o tej temi pritegne da poslusam, pogledam..imam prijateljico ki je muslimanka in njena druzina se vedno drzi vsega..in ko so praznovali bajram nisem vedela ali je prav da jim kaj kupim ali ne..in smo ze pri darilih, ne? prepricana sem da marsikomu prazniki ne pomenijo nic, vendar zaradi otrok in bliznjih jim hocjo nocejo mora nekaj pomeniti..si predstavljate otroka ko pride v solo in ga sosolci vprasajo kaj si pa dobil za miklavza?? zal smo vsi zrtve politike in tega dogajanja okoli nas in najveckrat trpijo ravno otroci ker ne razumejo kako in zakaj..ni posteno..vcasih zna to fajn boleti otroka..pa ne bo nic rekel temvec tiscal v sebi..vcasih sem jezna na ves svet ker smo tle kjer smo..nikjer..

  5. Vanja 6.12.2007 ob 14:54

    več kot je praznikov, bolj ga žuramo. Jaz bi praznovala vse, tudi židovske in muslimanske-saj večinoma vsi izhajajo iz poganskih-NAŠIH, ki smo jih nekje med potjo izgubili.

  6. katarina 6.12.2007 ob 15:11 katarina

    fino. moj oče se je najbrž počutil enako. med prazniki se je ponavadi zapil. :) in se sploh ne spomnim, da bi bili kdaj skupaj.

  7. katka 6.12.2007 ob 15:19

    Ful dobro razmišljanje…nevem zakaj bi se mogli delit na ene in druge… pač važno da se mamo lepo, si pokažemo, kaj si med seboj pomenimo in to je to! itak je vera sama po sebi specifična in v sebi verujemo dejansko vsi v eno nadnaravno moč pa naj se ji reče Bog, Alah, Buda or whatever else… :)

  8. joc 6.12.2007 ob 15:22

    ok sej nimam proti nobeni veri nič.ampak zakaj imate potem praznik takrat ko kristjani,zakaj ne greš delat v službo??????????????????na njihov račun imaš dosti dnevov prosto!eno veliko HVALA za kristjane prosim:):):):):):):)

  9. Ziggy Stardust 6.12.2007 ob 15:31

    Glej g. Paradižnik, hujša dilema od te tvoje je dilema staršev, ki v tem času, ko megapotrošništvo doživi svoj vrhunec, svojim otrokom ne morejo ničesar kupiti zaradi socialne situacije. Pa to ne velja samo za december, temveč za celotno leto, ko ni daril za rojstni dan, ko ni počitnic na morju, ko ni marsičesa, kar drugi otroci imajo. No, kljub temu lahko taki starši dajo otroku marsikaj več kot nekdo, ki svoje razvajene froce zasipava z nepotrebno kramo, ti pa se potem v šoli bahajo in se norčujejo iz tistih, ki nimajo novih Najkic. Zdaj, glede na to, da si musliman in ti december, Miklavži in Božički ne sedejo (tudi Dedek mraz je v bistvu samo alterego Božička, ki je bil ustvarjen v času bivšega sistema in počasi postaja anahronizem, tudi Božiček ni povsem nedolžen, deloma je tudi korporacijski produkt - Coca Cola) se boš pač moral pač nekako znajti in prilagoditi dejstvu, da živiš v družbi, ki ima večinoma drugačne poglede na vse to, menda ne pričakuješ, da se bo družba prilagajala tebi oz. se celo počutila krivo, ker ne maraš decembrskih praznikov oz. ti povzročajo dileme. V glavnem, moja pripomba glede decembra se nanaša predvsem na pretirano zapravljanje, nakupovanje preko meje potrebnega, obdarovanje, ki temelji bolj na kvantiteti kot kvaliteti. Se pravi, izgublja se tisti bistveni pomen decembra in praznikov, ki se vse bolj izrojujejo v enomesečno prodajno akcijo naših trgovcev.

  10. Miklavž 6.12.2007 ob 15:53

    Odgovor Muslimanu !
    Kot prvo bi pohvalil članek,vendar sem siguren,da ga ni v taki lepi slovenščini napisal en Bosanec ????Verjetno ti je narekovala žena ?? Zanima me,kaj se en Bosanec sploh ima za vtikat v naše praznike ??? Ta čas bi raje namenil za kako bolj pametno delo ?? Kdaj se tapravi Slovenc sploh razpiše o Muslimanskih praznikih ? Jaz bi jih takoj prepovedal,da jih praznujete na sončni strani alp ??Pojdi dol k njim in praznuj ? Ali tvoji otroci praznujejo vse praznike,da niso prikrajšani daril ? Ubogi reveži,kako jih mešate,ker morajo živet po dveh verah ? Najbolj žalostno pa je to,da je ta tvoja žena,očarala enga Bosanca,verjetno ni mogla dobit pravga Slovenca? Sedaj imate pa toliko problemov,predvsem z našimi prazniki ?? Delaj raje kaj bolj pametnega,naše praznike pa pusti pri miru ? Čao

  11. horaci 6.12.2007 ob 16:29

    Zelo lepo in iz življenja napisano. V mojih očeh si razumen in kulturen človek, ki razmišlja pravilno. Edino kar me moti kot Slovenca predvsem pa človeka je žaljenje nekaterih komentarjev. Ne razumem, da so nekateri tako razmišljajoči. Človek , ki živi v tujini in se zna prilagoditi in obenem obdržati tudi nekaj svojih korenin je zame vreden vsega spoštovanja. Upam lahko samo, da te določeni komentarji niso prizadeli prehudo. Vedi, da večina razumnih ljudi ne razmišlja v tem kontekstu. Tebi in tvoji družini pa želim lepi in veseli december.

  12. Vanja 6.12.2007 ob 16:33

    Joj Miklavž a te ni nič sram razsipavati bedo svojega podstrešja in promovirati svoje patetično dušno stanje? Zakopliji se globoko pod zemljo, s takšnimi kot si ti je že to, da pripadava isti vrsti živih bitij sramota-kaj šele pripadnost isti naciji. Oba z Ziggyem sta tudi očitno nepismena(ker sta totalno zgrešila poanto tega pisanja) čeprav kao ponosna, ker sta Slovenca Bedno. vrž se stran!

  13. Marcos 6.12.2007 ob 16:38

    @Miklaviž: Od kje ste se ti in Tebi podobni primitivci vzeli? V članku ni rekel niti ene besede čez praznike, samo povedal je svoje mnenje, da njemu osebno ti prazniki ne pomenijo veliko. Zmeraj mi zraste pritisk, ko berem take komentarje. Kaj ima tukaj veze, da je on poročen s Slovenko? Toliko o stereotipu, ki ga ima večina v sebi, da smo Slovenci prijazni do tujcev, strpni in delavni - velikokrat vidim ravno nasprotno, da smo zavistni, nestrpni in nekateri tudi leni, da nismo noben biser tega “pokvarjenega” sveta.

  14. matjaz 6.12.2007 ob 16:39

    Če bi jaz napisal ta blog bi se začel: kaj meni kot ateistu pomeni… Konec koncev se lahko kristjan malo povpraša, kak smisel imajo navade potencirane s strani trgovcev. Gre za razumske stvari. Otroci dojemajo na drugačnem nivoju in tu lahko sprva le plavaš s tokom. Triletnemu otroku boš bolj težko dopovedal, da ne dobi igrače, ker te skrbi globalizacija in segrevanje ozračja. Bolj kot izvorni tekst tu so me pritegnili komentarji. Ni mi jasno, ali ljudje izražajo nestrpnost ker se jim zdi to kul, ali pa so se samo rodili kot zahojeni idioti. Pa ne samo na tej strani, tudi drugi blogi kažejo podobno sliko. Nikoli nisem delil ljudi na čefurje, črnce, žide… vedno na zanimive in na idiote. V nekem trenutku pa lahko vsak postane zanimiv, in so situacije, ko smo bili vsi v nekem trenutku idioti. Frančišek Asiški je kot recept reševanja sporov napisal: jaz sem osel, ti si osel… v čem je potem problem?

  15. senorita 6.12.2007 ob 16:40 senorita

    Najprej ena velika pohvala za napisan post. Strinjam se s tabo, nič manj nisi musliman, če tudi tvoj otrok dobi ‘za Miklavža’ darilo.
    Ne morem pa verjeti, da se ljudje ne morejo vzdržati neprimernih komentarjev. Nekateri očitno niso dojeli pomena zapisanega kot npr. komentator nad mano (Miklavž). Enostavno sem zgrožena nad takimi zapisi in ne najdem besed za take ljudi, ki razmišljajo nekako takole: Vse kar ni naše in je drugačno od nas, ne more biti dobro. Groza!

  16. Matjaž 6.12.2007 ob 16:55

    odlično razmišljanje … in kot takšno kaže na veličino osebe :-)

    glede nekaterih komentarjev pa … morda prav zaradi svoje nestrpnosti … dajejo prispevku še toliko večjo težo ;-)

  17. ojoj 6.12.2007 ob 16:57

    ja fak kako so nekateri ljudje lahko tako omejeni… po naslovu se včasih splača prebrati še vsebino in mogoče celo razumeti poanto. bi rekel “sancta simplicitas”… pa “ignorantia est mater stupidorum” bolje paše noter…

    Nimam teh problemov ker sem kristjan ampak Safetu vsaka čast za normalno razmišljanje… za razliko od nekaterih komentatorjev…

  18. ateist 6.12.2007 ob 17:18

    Žalosno je majstore da ti v državi u kojoj živiš (Sloveniji) ništa ne znači Miklavž, to samo znači da ne poštuješ državu u kojoj živiš.

    Najlakše je biti “musliman” i pljuvati po ostalima.

    Da si ČOVJEK, a ne nacionalno ograđeni primitivac, bi poštivao sve.

  19. Trod 6.12.2007 ob 17:27

    Ateist, upam, da v tvojem primeru gre za sarkazem prve vrste.

  20. momo 6.12.2007 ob 17:37

    Lepo napisano.

    ateist,rajs si se enkrat preber blog potem komentiraj,ker tu on ni nobenga “pljuvo”.

  21. alex 6.12.2007 ob 17:56

    ta besediu je KR NEKi.skos nabija NE POMEN NIČESAR.kva pa pol pišeš???a kr tko k ti je dolgčas???brezveze!!!!!

  22. alex 6.12.2007 ob 18:02

    tale muslimanček more bit res kr en bednik!!!!!!!

  23. samo jaz 6.12.2007 ob 18:14

    ti si mi pa nek slovenec z x-om….

    groza kakšni komentarji, zgleda da folk ne bere al so pa nepismeni…

    dobro napisan blog ;)

  24. Lady Justice 6.12.2007 ob 18:37

    No naj povem nekaj prvo! Lahko se jebete usi k promovirate svojo vero. Žal mi je mi je, da nimamo muslimanskih praznikov saj bi bili doma še več časa. Gospod Avtor nima nič proti Miklavžu pa ne vem kirmu še samo pove, da je on DRUGAČEN in, da ne bo pustil, da njegova vera vpliva na otrokova doživetja. Spadam k Ateistom in spoštujem vsako vero. Vsak najde svojo vero v nekaj in spodbijati nekomu drugemo nekaj kar verjame je zelo slabo in nespremenljivo!

  25. mustang 6.12.2007 ob 18:49

    Men tut ni tole jasn, kakšna zaplankanost s strani parih tuki…. Safet, čeprav se najbrž ne bi strinjala v marsikateri temi, kar tko naprej.

  26. minnie 6.12.2007 ob 19:08 minnie

    Odlično razmišljanje&pisanje, se povsem strinjam s tabo.

    Komentatorji, ki pljuvajo vsepovprek so pa eni in isti. Povsod se ponavljajo, tako da kar ignoriraj ;)

  27. Pyro 6.12.2007 ob 19:30

    ODLIČNO POVZETO

  28. Pyro 6.12.2007 ob 19:43

    Aja še nekaj,
    Človek naj bi po eni definiciji bil razumsko čuteče bitje.

    kr neki,
    joc,
    Miklavž,
    alex,

    ne spadajo v to kategorijo.

  29. [...] Saal v svojem postu opisuje svoje videnja, občutenje in premišljevanje o praznikih kot so Miklavž, božiček in Dedek Mraz skozi oči muslimana, torej vernika, ki v svojih praznovanjih nima teh treh praznikov. Ker živi v Sloveniji in ima otroke, se je praznikom prilagodil iz preprostega razloga. Tudi njegovi otroci niso imuni na tovrstna praznovanja in kot oče, ki otroke rad razveseli, se poveseli z njimi. Do tu vse lepo in prav, a kaj ko si ljudje ne morejo pomagati (beri se morajo izživljati) in tako med komentarji naletimo na take nebulozne izpade nacionalizma: [...]

  30. Foka 6.12.2007 ob 20:27

    Vsi nestrpneži s svojimi nizkotnimi komentarji… Kako je hudo, a ne, da je nekdo srečen in zadovoljen in da to lahko deli z drugimi. Vi ubogi patetični cepci pa s svojo jezo in škodoželjnostjo živite svoje neizpopolnjeno, zafrustrirano življenje. Sej se mi po svoje smilite, ampak, če ne znate biti srečni, pa pač bodite še naprej zagrenjeni in zavistni na vse bolj srečne od vas. In jst, ki kot ateistka ne gojim posebnih čustev do teh praznikov, se zvečer z vsem veseljem podam v okrašeno Ljubljansko središče… konec koncev, zakaj pa ne! Pa srečno vsem… :D

  31. bakh90 6.12.2007 ob 20:33

    Hej, zelo zanimiv post. Kot Slovencu mi je islam v glavnem precej nepoznana vera - zato imam eno vprašanje - če imate muslimani kakšen podoben praznik kot je božič ali miklavževanje?

  32. strojnik 6.12.2007 ob 20:37 strojnik

    Avtorju bi se rad opravičil da delim nacionalnost tudi z idioti, ki so vedno najbolj glasni, pa četudi so v veliki manjšini. Vsaj upam… :oops:
    Se pa nekaj nickov spomnim iz drugih debat, kjer ni bilo govora o nacionalnosti, pa so ravno tako izpadli idioti, tako da imam še vedno upanje… :?

  33. pikapolonca 6.12.2007 ob 21:31

    občudujem, da so ljudje sposobni ohraniti svojo prvotno vero, čeprav so v drugem okolju

    žalostno pa je, da nekateri ne premorejo niti pikice
    spoštovanja drugačnosti in edinstevenosti (s tem kažemo tudi svoj odnos do vsega kar obstaja)

    niso razlike tiste, ki nas omejujejo, omejujejo nas naše dojemanje različih navad, tudi prepričanja, stereotipi

    pa še nekaj: posploševanje je običajno zelo rizično dejanje in tudi slovenci nismo izjeme, saj
    je mnogo takšnih, bi lahko delali, pa so rajši doma s spocialno podporo, da ne naštevam drugih primerov

  34. Dani 6.12.2007 ob 21:48

    Sam sem Kristjan in lahko rečem, da je Safet zelo lepo prelil misli v besede. Čeprav pogledam, tudi meni kot Kristjanu to decembrsko norenje čisto nič ne pomeni in nima čisto nič opraviti z Božičem (Miklavži, Božički, Dedki Mrazeki, itd). Adventni čas je dobesedno padel v roke trgovcem, ki so vse skupaj pripeljali do takšne mere, da tisti res čarobni občutek Božiča popolnoma zbledi. Mislim, da se bo z mano marsikdo strinjal?!

    Enostavno je obdobje adventa, ki je včasih pomenilo neko pričakovanje na nekaj lepega in umirjenega v okviru najbližjih, popolnoma zbledelo. Vse skupaj pa je povozil decembrski čas nakupovalnega norenja in brezglavega pijančevanja na takšnih in drugačnih zabavah, ki tudi, če se jih želiš izogniti, enostavno ne gre……..

  35. rabarbara 7.12.2007 ob 10:06

    Safet, dobro si napisal. Zanimivo je vedeti,
    kako nekdo, ki je druge veroizpovedi gleda
    na mesec december.
    Ob nekaterih komentarjih pa človeku res
    lahko gre samo na bruhanje.

  36. Safet Ali-beg 7.12.2007 ob 13:02 Safet Ali-beg

    Pravzaprav moram biti hvaležen vsem tistim komentatorjem, ki so se po svojih močeh trudili oblatiti me, ker so na takšen način spodbudili tiste druge komentarje, ki jih je bilo veselje brati.
    Vsebine komentarjev ne bom komentiral, vsakdo ima pravico do lastnega mišljenja ne glede na to kako tehtno ali plehko bilo. En komentar pa se mi je vtisnil še posebej v spomin: nekdo mi je očital nespoštovanje države v kateri živim in to kar v “srbohrvaščini”. :-)
    Kaj naj rečem, vsem želim vesel in miren december, še posebej tistim, ki tvorijo levi del inteligenčne krivulje.

  37. seal 8.12.2007 ob 11:33

    kar groza mi je brati dolocene komentarje..koliko nestrpnosti je cutiti..in ne morem verjet kako se me to dotakne, da kar cutim jezo do teh ljudi..kako me lahko tako pisanje uzalosti, prizadene..pa tako od dalec..

  38. sosed 9.12.2007 ob 20:13 sosed

    kako zanimivo je vedno znova prebirat primitivce, ki nimajo toliko med nogama, da bi za sabo pustili referenčno stran ali pa vsaj e-mail. tudi to priča o njihovi majhnosti. kdor gre blatit in svinjat po takšnem zapisu kot je zgornji, res nima vseh koleščk preštetih.
    kar se Lana tiče pa mu lahko kar malo zavidamo - ne zaradi daril in dvojnih praznikov, ampak zato, ker jih bo preživljal v toplem in ljubečem okolju. bravo oči! ;)

  39. Helena 12.12.2007 ob 10:05

    Full dober članek :) Kapo dol. Vedno se pa najdejo provokatorji tipa Miklavž&co., ki pišejo samo zato da dobijo pozornost, da se folk zgraža in da se vname debata…

  40. rox 13.12.2007 ob 14:05

    Sram me je, kakšni nizkotneži so nekateri moji rojaki.

    Spoštovanje, Safet, naj te ne vrže iz tira fukara balava, kot bi rekel moj prijatelj.

  41. Nia 19.12.2007 ob 23:05

    Miklavžu:
    Interesantna pripomba - vendar sem siguren,da ga ni v taki lepi slovenščini napisal en Bosanec????
    - nisi povedal zakaj si tako siguren, bralstvo bo v bodoče tega zelo veselo pa tudi tale pisemski zmazek bo morda lažje prebavljiv, če boš v bodoče svoje ‘’sigurne” ugotovitve tudi argumentiral. Morda bolj po domače povedano, kaj natančno v postu ali čem drugem, te je prepričalo v to, da svoje mantre s tako sigurnostjo trosiš v postu. Razumljivo sicer je, da so te zbodle lepe tvorbe stavkov avtorja, saj je iz tvojega posta razvidno, da ti samemu dela probleme že najenostavnejša slovnična struktura. To zelo jasno potrjuje tvoj post, saj v celem sestavku nisi niti enkrat samkrat uporabil pike. Predvidevam, da je lepa slovenščina zate vse, kar ti osebno malce bolj zveni kot stvari kot si jih sam sposoben napisati (kar je seveda zelo zelo enostavno).
    v bododče ti za tvoje globokoumne pisarije svetujem, da se naučiš osnovne tvorbe stavkov, razlikovanje med uporabo ločil (opazila sem namreč, da imaš poleg problemov s postavljanjem pike problem tudi z vprašaji in klicaji - prvih je seveda odločno preveč, drugi manjkajo). Vejico bom raje pustila pri miru - to je vseeno na sporedu šele v četrtem razredu OŠ (se opravičujem za napako morda že prej). Uporaba besede en in tapravi prav tako nista v kontekstu, muslimanski se piše z malimi črkami… in še bi lahko naštevali.
    V kolikor si pisal našemu Miklavžu, Božiču, Dedku Mrazu srčno upam, da je razumel tvoje pisemsko skropucalo ter upam, da ga ni obšla slabost ob branju, kot je , upam si trditi za večino bralcev tega posta, obšla nas. Za naslednji veseli december pa si želim in upam, da bo Dedek Mraz razumel tvojo pisemsko stisko in ti prinesel knjigo pregled slovnice za OŠ ali kaj podobnega. Prepričana sem, da ti ti bo željo izpolnil z največjim veseljem. S tem pa bo naredil veliko veselje tudi tvojemu bodočemu bralstvu. No, upajmo……

Komentiraj